Välkommen till Burmaklubben!

Är du intresserad Burmadjur och vill ha kontakt med andra Burmaälskare?
Då har du hittat rätt!

Vi på Burmaklubben garanterar dig en späckfylld läsning och hejdlösa skratt varje gång du tittar in på vår hemsida.

Är du intresserad av att bli medlem? Kontakta oss:
[email protected]
Tveka inte en sekund! Bli medlem NU!

BURMA TEAMET - GRUNDARE



Christopher och Sara

Christopher: Hej alla Burmalovers! Jag är from England, born in Wales. Mitt namn är Christopher men all of my friends kallar mig Chris! Eftersom du är här är här are you my friend so du kan kalla mig Chris! Call me Chris!
Chris! Jag har always velat heta Chris..men jag fick inte för my grandma..So please, call me Chris!

Sara: Hej allihopa! Mitt namn är Sara, jag gillar att pyssla och baka. Och såklart gillar jag Burmadjur! Jag startade klubben år 2001. Idag har klubben upp till två medlemmar! =D Sedan Chris kom in i mitt liv på en Burmamässa i England har vi delat våra Burmaintressen. Vi har inga egna Burmadjur (än =D) men DU får gärna höra av dig om du är uppfödare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0